vad faan hände?

Ja helgen har varit bra, men gud vad jag inte tålde alkohol denna helg. Fredag vart det 5 glas vin hemma och 3 drinkar på krogen=PLAKAT!! Lördag mådde jag skit men var bestämt sen länge för en utgång. Då vart det 5-6 vin glas hemma, en grogg, två shottar. BOOOOM borta, jag gick hem från krogen vid ett tiden!! HAHA upptäckte att jag inte kunde stå upp och så fort jag satte mig ner på en stol var jag påväg att somna. INTE ETT GOTT TECKEN. Men det är ju skit bra att jag upptäcker själv vad jag måste göra :P

Fick även för mig att ringa ett samtal sådär i fyllan. Men ett bra sådant, äntligen fick man klarhet i saker o ting. Bra person det där :) men nu ska jag försöka chilla i mitt liv lite och bara va. Svårt att göra det när man inte direkt har nån lugn o ro i kroppen! Försöka går alltid. Nu soffan, imorn en ledig dag :D wonderful///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0