Många som funderar..

över hur det ser ut i min nya lägenhet. Tog några bilder härifrån, bilder gör sig dock inte rättvisa så om ni ska se riktigt måste ni komma hit. Har iaf en lite äldre lägenhet med högt i tak o stora fönster. Plus uppe i taket är det vacker stukatur. FIIINT! Har alltid vela haft en sån här äldre lägenhet. :)


Vardagsrummet :) Har alltid väldigt ljust här eftersom jag har dags sol in :) Blir svin varmt i lägenheten på sommaren.


Soffan är nog min bästa vän i lägenheten. Filten där är ny inköpt. Måste vara den skönaste filten ever.


Köket, jag tycker personligen det är det tråkigaste rummet att vara i. Kan vara eftersom jag bor själv och hatar laga mat till mig själv. Däremot är jag en bra kock så jag lagar gärna mat om jag har sällskap :)


Mitt sovrum, är inte helt nöjd med det än. Tavlan ovanför sängen är så jävla fin. Har fått mkt komplimanger för. Vill ha två likadana till att hänga där oxå. Så det nästan blir som en fond vägg :)

Så vad tycker ni om min lägenhet? Ville inte fota toaletten för den är så tråkig :P //Katja


Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad fint, men det är väl som du säger att bilder kanske inte gör sig till rättvisa, men jag kan tänka mig att det är fint med det äldre stuket och så är det ju skönt med högt tak :) jag måste ju se till om komma och hälsa på här nu snart!! banne mej!! ;D

2010-10-11 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0