King helg!

Tänker inte slänga in nå bilder nu utan det får komma senare ikväll. Helgen har iaf varit superbra. Carina och Evelina var här och hälsade på under fredagens bravader. Det var ju nämligen visning på oscar. Oj jisses vad bra det blev. Jag är super nöjd :) men när visningen var slut så åkte vi alla hem. Jag var helt slut efter dagen. Från nio till elva på kvällen hade jag jobbar. Plus att hag kände mig inge fresh eftersom att fixa mig där emellan alla modeller fanns inte riktigt tid för att göra.

Lördagen var en helt underbar dag. Evelina ååkte hem för hon hade match men Carina bestämde sig för att vara kvar. Vi spenderade hela dagen utomhus eftersom det var sån värme. 20 plus var inte helt fel. Gick till och med utan jacka och med ballerina sko utan sockar. Det är en sommar<3 hann även trycka i mig årets första jordgubbar..

På kvällen blev det utgång. Carina var lite seg startad men jag tror inte hon ångrar att hon hängde på eftersom kvällen slutade hur bra som helst. Fick bland annat lära mig lite nya dans moves som julgranen, hänga julgrans kulor och vatten spridarn. Så ni kan tänka er att jag är nöjd haha :D Iaf dansade vi av oss flera kilo på memento där det var mkt folk. Oj oj en bra kväll var det..

En bra sak: Det var ljust ute när vi gick hem. UNDERBART!!! Nä nu blire strax jobb, men känns konstigt att man inte ska ha modeller :O ///Katja

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej! Fin blogg du har. Hoppas du haft en kanon helg!

2010-05-17 @ 09:08:44
URL: http://spelens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0