Helgen i sköna pics!!

Vi börjar med fredag och visnings dax på oscar



oops glömde vända på den :P men här är en snygging som jag gjorde ännu snyggare ;D



MaryRose shakar loss. Hon är ju trots allt dansare ;) helium ballonger har dom oxå i håret!!



Dom vackra alverna. Hade även öron på men dom är inte på denna bild. Dom kliades litegrann ;D



Synd att det var dåligt ljus där inne, men här gjorde dom honnör!

Lördag:



Vi började dagen utomhus i alldeles underbart väder



Carina ville väldigt gärna vara med på bild...



för att visa hur snygg hon egentligen är hahaha



PUSS!



Carina råka få en lite fel blandning. Jäger plus den nya ÄCKLIGA cidern som smakar jordgubb och svartpeppar!!Ingen hit...Jag råka ta fel hahaha :D



Bara för att min färg såg så jäkla snygg ut på denna ;D Sen fortsatte vi kvällen mot memento och dansa så mkt så svetten rann haha :D Det sammanfattar en bra kväll. Mer sånt tack///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Jordgubb och svartpeppar, oj då. Det lät skumt!

2010-05-18 @ 20:07:23
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Carina

Fasen vad snygg jag är!! ;D

Tack för en grym helg min vän! ;P

2010-05-18 @ 21:09:30
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0