Du eeee min maaaaaan..och jag vet du gör så gott du kan!

Har fram och tillbaka undrat hur min bild av en perfekt man ska se ut och detta har jag kommit fram till

* Han ska vara vampyr

* Han ska bara ha ögon för mig

* Han ska vara så het så att alla är avis på mig

* Han ska vara trogen

* Han ska se ut att vara farlig för världen men vara världens mjukis

* Han ska ha mörkthår och mörka ögon. Blondie går fet bort

* Han ska ha ett "hårt" ansikte. O med det menar jag väldigt starka drag.

Hmmm med åren har jag kommit fram till att det är lite av det här ryska som tänder mig. Dom ser arga ut och sur men under där tror jag att det gömmer sig en mjukis..och ett riktigt vilddjur ;);)

Så därför har jag kommit fram till att detta är min dröm kille. Förutom att han inte är vampyr. Men jag tror han kan bita mig ändå hahaha




Japp ni såg rätt. Storspelarn i Russia ;D Alexander Ovechkin...Nu tror jag att alla dör som läser det här men jaaa, jag är officiellt in lööööve<3 ///Katja


Kommentarer
Postat av: Carina

Jadu, man slutar ju aldrig förvånas över dig. Men detta tog nästa priset!! Vart är denne kar snygg?? ;P

2010-05-24 @ 13:57:53
URL: http://gilde.devote.se
Postat av: Josefine

Måste hålla med Carina den här gången, Katja ;P

2010-05-25 @ 03:12:53
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0