Vardags lyx!

Jag har infört en ny sak i mitt liv. Ska börja göra mina naglar fina en gång i månaden ungefär :) fick ju mer smak efter jag var i Thailand :D. Har fått tips om att gå på nagelkliniken här i stan så dte är där jag kommer fixa dom hädanefter! Denna gång tog jag dom lite kortare eftersom jag ska ju jobba med dom oxå. Sen får jag ju känna efter om jag vill ha dom längre sedan. Kan ju va så att man vill det . Sen blev det även fransk oxå. Får krydda upp det närmare våren oxå.. jag är iaf jätte nöjd :)



Ursäkta att mina fingrar ser ut som slaktade grisar. Det är en arbetsskada att klippa sig i fingrarna ;P ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Det tycker jag att du gör rätt i, du som har pengar! ;) Det är sjukt snyggt med fixade naglar, och hade jag haft råd hade jag lätt gjort det också. Plus att jag tycker att det är snyggare med kortare så dom där vart ju helt perfekta :)



Ja jag kände mig så less på håret, och en lugg brukar ju kirra biffen ;) Nej faktiskt inte! Men har säkert tvättat ur rätt mycket av det bruna nu så att det ser ljusare ut. Sen så använder jag fortfarande en skumtoning på också ;D

2010-03-29 @ 11:35:28
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josie

Nämen precis, du har ju håret for free så!



Ja jag ska hålla mig till det här nu, har inget behov av att bli platinablond igen. Finns ju så sjukt många andra snyggare blonda nyanser :D

2010-03-29 @ 13:12:37
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0