tell me what's wrong?

Nååå jag ska väl försöka skriva ett inlägg här nu. Känns väldigt framtvingat för jag känner inte för att skriva. ELLER JO, fast det jag vill skriva i inlägget skulle nog inte vara så passande ;D haha!

Jag vill att Carina Gilde ska komma hem från Norge! Carina hör du hur jag ropar efter dig??? Jag saknar dig stumpan <3 Kom hem nu. Vi har mkt att ta igen. Och jag hoppas för bövelen att det första du gör är att komma på en hel helg hos mig i Svall. Har abstinens nu :( ////Katja

Kommentarer
Postat av: Carina Gilde

Hahahaha!! Självklart kommer jag till dig direkt! ;P

Men vet inte riktigt när jag sätter mig på tåget än.

Måste sova lite på saken! :)

Men jag kommer till dig snart!! Håll ut! ;)

2010-03-01 @ 23:52:13
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0