Kan inte få nog av små smakbitar!!

Är fortfarande i extas efter Portugals match. Herregud vilken match :D det är så fotboll ska spelas. Jag är väldigt intresserad av fotboll och det kan mkt bero på att jag har spelat tidigare. MEN det lustiga är att många blir skit förvånade när jag säger att jag tittar på fotbolls vm. Herregud är det så konstigt :O och det är inte för att det är MASSA snyggingar med. Nej jag är faktiskt inresserad av sporten oxå. Sug på den ni!! Sökte faktiskt till fotbolls gym när jag skulle börja gymnasiet oxå ;) bara så ni vet!! Ajja ikväll väntar en till topp match. Spanien wiihooo. Det är dom, portugal och holland jag håller på i vm nu!! Och spanien har inte dåligt med godbitar dom heller.

Om jag fick chansen att sätta tänderna i Fernando Torres skulle inte jag tacka nej..Mums!!








Oj oj, farligt!! En fotbolls kille är nog bra killar det ;) ///Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0