hmm..

Jag fick höra en rolig sak häromdagen. Rättare sagt i helgen. Jag har ju nu färgat mitt hår brunt, eller det är på snäppet till en mörkbrun/svart :P haha nyfärgad o allt så är man ju mörkare. Då sa jag till en bekant att visst äre stor skillnad. Han ba: Näee du var ju ganska mörk innan!?? HAHAHA Jag dog..ganska mörk ÖHH nääee jag var som ett stop ljus. Alltså lika röd..

Ska man ta det som en komplimang att jag såg så vanlig ut i det att dte är ju jag alltidf ha haft eller är jag helt enkelt för tråkig för att märkas?? Hmmm///Katja



ahh just så här mörk var jag innan...HAHAHAHA! Förresten nån där ute som skulle vilja fixa och dona med min header??Behövs ändrats och det har behövts länge.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Killar ser ju fan ingenting :P

2010-06-21 @ 15:42:48
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0