Bannlys 14/2 från kalendern!

Nu kommer den arga bitterfittan fram. Jag hatar ALLA HJÄRTANS ÄCKEL DAG över allt annat. Kan det bero på att den dag tidigare när man har haft partner inte har fått uppskattning? ÖHH JA..jag älskar romantik i lagom mängd och förväntar mig alltid att få nåt tillbaka när man ger och ger. Men i alla fall är det tydligen inte så MORR! Nu säger jag inte att man måste komma med världens största blom bukett och köpa ett dyrt smycke. NEJ, kom med frukost på sängen eller en kram där man får veta att man är världens underbaraste. Det är dom små gesterna som räknas.

Men hur var då årets mest romantiska dag då? Ja man ska väl inte klaga ;) Tack och hej leverpastej ///Katja kaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0