Slut..

på mini påsklovet nu :P känns som att jag varit borta i flera veckor från jobbet! Dock går jag inte till jobbet idag som världens piggaste utan jag har en hals som gör ont och så huvvet är alldeles tungt. Undra om det är därför jag har haft konstant ont i huvvet i en och en halv vecka, för att jag har vare påväg att bli sjuk!? Kan nog vara så..

Btw igår hann jag handla lite vår/sommar grejor. Blev ett par gladiator sandaler på h&m för 100 spänn oc hså köpte jag en bikini överdel. Måste egentligen köpa en helt ny men jag hitta ingen som föll mig i smaken. Sedan så följde även en hudkräm med b.u.s i hem. Har börjat bli så otroligt blek igen efter Thailand så nu ska det fuskas :) ikväll kanske man ska springa och sola en sväng(undra om angelica är på!?)..

//Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0