Sitter på tåget!

Ja som sagt nu är man då påväg hem från Gbg. Har haft det jättebra här nere. Behövde verkligen få komma iväg. I vilket fall som helst så blev det fiesta igår då! Var väl inte riktigt tänkt att vi skulle gå ut men så blev det. Även att det blev utgång på Öckerö där mister x bor. Vi drog med oss Fredrik och Anna oxå. Arbetskamrat till mister x och hans flickvän då såklart. Jag gick ut i mjukiskläder, har n og aldrig känt mig så ful i hela mitt liv men det bjuppa jag på. Känner ju ingen där ute ändå så.

Kommer lite bilder från igår:


Anna och Fredrik

Stug ägarn!

Som sagt haft en bra helg och hoppas på fler sådana moahahaha! ///Katja

Kommentarer
Postat av: Michaela

Bra helger är det bästa som finns! Låter som att du haft en grym sådan! Vilket jag också har haft ;)

2009-09-14 @ 21:37:47
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0