Peppad

Sitter och lyssnar på det härliga Mamma mia soundtracket. Gilla den skivan skarpt! Man blir så glad och sprallig av den musiken och det är precis vad jag behöver idag.

På jobbet har det varit mkt skratt och även en del tårar. Vilket iofs är bra för jag tror jag behöver det. Nu ska Katja rannsaka sig själv..behöver verkligen det. Vill inte gå in närmare i detalj om vad som händer eller så för det är faktiskt trott eller ej men lite för privat för bloggen. Där drar jag gränsen.

En positiv ska är att lönen kommer imorn så jag ska väl sätta mig och fixa alla räkningar ikväll plus att fyra tusen ska gå till Thailand denna månad har jag bestämt. Nu drar jag in på alkohol konsumtionen. Man kan faktiskt ha kul utan alkohol oxå (EHH?)..///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0