Ny start!



Nu är det ju höst och såklart måste man göra nånting annat. Är ju påväg att spara ut håret. Har ju inte haft långt hår på jag vet inte hur länge. Har ju alltid klippt av mig det och vare oftast korthårig :P så jag har klippt till ena sidan kortare som jag brukar ha med luggen men sen även tagit lite kortare under den långa luggen. Såkallad undercut. Kanske bli mer så småningom. Även lagt på en mer röd- violett ton i hela håret och en mörkbrun lila röd färg under luggen. Gilla det. Är lite mer lila i verkligheten. Bilden ger inte riktigt rättvisa. Är sjukt nöjd. ÄLSKAR när röd färger är nyfärgade. Känner mig så otroligt fin i håret då. 
 Är fortfarande väldigt sugen på att klippa av mig allt hår och göra nåt coolt men jag håller mig ett tag till på det. Vi får väl se :P

PS: URSÄKTA för mina äckliga finnar i fejjan. Kunde inte rå för det. Skyller på att jag inte käkar piller just nu :@ ///Katja

Kommentarer
Postat av: michaela

Grymt jävla snygg färg! Fasen så sugen jag är på rött igen alltså..

2009-09-24 @ 13:04:32
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

underbar hårfärg :D

2009-09-24 @ 17:35:23
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0