Detta händer BARA MIG!!

Ja imorn åker jag ju som sagt ner till Gbg för ett besök över helgen. O vad händer i Katjas värld just ni bara därför? Jooooo jag får MENS JÄVEL!! Men bra, SKIT BRA! Här åker man ner för att ha lite trevligt men vi får väl se hur trevligt det blir nu. Eller det var dumt sagt, kommer ha det jättebra men på vissa punker blir saker o ting lite krångligare. FAAAAAN! Jag har ju näst intill levt celibat nu! HELVETE HELVETE HELVETE....

Hur löser jag detta då? Sofie och tessan tipsade iaf om nå piller jag kan äta för att minska mensen. Då förkortar jag förhoppningsvis ner mensen lite grann. Lätt värt ett försök. Nu ska jag börja plocka fram lite saker som ska med ner till Götet imorn. Datorn hänger med så jag kommer att blogga där nere oxå ;)

///Katja

Kommentarer
Postat av: Michaela

HAHA NEJ FY FAN! Sådant där händer alltid mig också. Ska iväg under helgen nu, säkerligen av samma anledning som dig och jo visst! Mensen lär dyka upp vilken sekund som helst..

2009-09-10 @ 22:25:50
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: joulin

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH



ÄH LITE FINNEBLOD HAR VÄL INGEN DÖTT AV!?

2009-09-15 @ 00:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0