Vad har hänt under veckorna jag varit utan internet?



Händelse 1: Carina har varit och hälsat på mig i storstan. Åhh vad trevligt det var att umgås med henne en hel helg. Vi har ju inte snackat så mkt efter sommarn utav olika anledningar men nu har det fixat upp sig. Vi festade iaf tillsammans plus Katja th och karolina. Humla rolig kväll det var iaf. Det gör vi om Carina ;)



Händelse 2: Sax o Kam har haft modevisning på stadshuset. Hur mkt förberedelser som helst innan men visningen var så himla lyckad. Shit va bra den var. Vi sammarbetade med Affären, Moyo, Martins, Smycken 925 och make up store. Vi fixade alla hår, make up store allt smink och kläder o smycken stog resterande butiker för.
Måste ändå nämna att Moyo's utgångar var så klockrena. Dom breaka på scenen och dansa. Fy faan vad nice. JAG SKA FAAN BÖRJA DANSA!

Sedan så tror jag inte det har hänt så mkt mer än jobb och att jag har terrat Sofie Jönsson hur mkt som helst. Men sånt är livet ;) o inte har det blivit allt för mkt shopping heller.

Helgens händelser uppdaterar jag om senare idag ///Katja

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad skönt! Måste ha varit en pina att inte ha kunnat blogga? Jag skulle typ avlida.. haha.



Jag kör på Make Up Stores darkest shadow-penna. Den är riktigt jävla bra! Smetar av mycket färg men stannar där den bör stanna :D

2009-10-26 @ 10:50:24
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Carina

Jaaa verkligen!! Jag hade sjukt kul!!! ;D

2009-10-26 @ 16:23:49
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0