I fucking love it!

Wohoo hela dagen har varit perfekt. Har gått på små rosa moln hela dagen. Skorna jag beställde förra veckan har anlänt i mina händer. FYYY FAAN VILKEN JÄÄÄVLA SKO ORGASM JAG FICK. Fy så mkt snyggare jag kommer vara i dessa skönheter (bild kommer imorn hoppas jag ). Ni som tycker att det är fult med långa tjejor? NÄÄÄÄ jag håller inte med. Långa tjejor med 13 cm klackar=HETT! Nån som håller med?

Förresten idag har jag varit o tränat!!!!!??? VA? jo dte stämmer, har dansat afro powerdance. Väldigt roligt pass det så att det kommer jag köra hädanefter. Undra sa flundra om jag komma gå som en gamm kärring imorn. Har lite ont i kroppen haha! Mer träning på torsdag. Dock försöker dom på jobbet få med mig på morgonträning på fredag morgon men näää fy faan det pallar jag inte..

Vart långt inlägg nu:P ///Katja

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ååh afro powerdance är sjukt kul! jag brukar köra det passet här upp i ume också :) fast ont i ryggen brukar jag ha så de räcker o blir över dagen efter :P heh... träning på hög nivå! kram

2009-10-09 @ 10:57:13
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0