Allvarligt..

nu börjar man ju fundera. Igår kom jag hem efter en lite extra lång dag på jobbet och ska titta ut genom fönstret. O vad skådar jag på mitt fönster? Jo att nån har kastat ägg på det :O...WHAT? Jag vart fly förbannad och var tvungen att springa ut o ta en rök o ringa sofie. Hon skrattade och visste det gjorde jag efter några minuter oxå. Men vad händer imorse när jag skådar ut genom fönstret igen, JO nån har kastat ägg igen på fönstert. Jag blir allvarligt jävligt förbannad och nu i efterhand blir jag rädd oxå. Det måste vara nån som HATAR mig riktigt ordentligt. I'm scared.

Men om ni tror att  jag ger upp så lätt så tror ni fel. Jag ska nämligen stå och lura vid fönstret och nästa gång ni kastar ett ägg på det, då får ni tre ägg paket i facet. Som Josie sa: Jag sylar iväg det i FACET på er. Idioter! ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

så jävla omoget att stå och SYLA ägg på ditt fönster sen ju. om det är nån som hatar dig så mycket kan dom väl visa det på ett mognare och modigare sätt kan man tycka!!! jävligt irriterande faktiskt, men som sagt, nästa gång dom försöker får dom fan ett helt jävla paket ägg i skallen ^^

2009-10-27 @ 19:43:22
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0