Åh så tråkigt!

Säg vad ni vill men fu faan vad tråkigt jag har på kvällarna utan ett data jävel. Mega absitens som faan! Palla det:@ vad gjorde jag innan jag hade internet? Jo jag läste böcker hela tiden men jag orkar inte ta mig an någon bok. Om jag kanske inte läser ut alla Twilight böcker igen haha! Stackars sofie har fått stått ut med att jag ringer hela tiden och säger att jag har tråkigt som faan..

Iaf så är det två och en halv arbetsdag kvar tills det är helg. Jag håller tummarna för att Carina kommer hit i helgen. Vore skit kul <3 på tiden tycker jag ;) ajja nu har jag snart lunch. Vi hörs puss hej///katja

Kommentarer
Postat av: Josie

blogga nu bitch ;)

2009-10-25 @ 17:46:42
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0