Ta hål i örat incidenten

Godmorgon alla! Idag är en bra dag. Var ut en sväng igår med Jönsson. Vi gick o käka lite black and white och tog oss något glas. Är lite sömnig idag men det är bara bita i det sura äpplet för ikväll då är det TWILIGHT PLUS NEW MOON KVÄLL. Fy faan vad jag längtar. Hela spektaklet startar klockan 21.30 ungefär. Så killar om ni vill träffa tjejor ikväll så ska ni bege er till närmaste bio. Det kommer krylla av brudar där haha!

Ja just det. Häromdagen på jobbet fick Anna M för sig att jag skulle vara modell för en håltagning i örat. Jag blev genast nervös för jag vet att jag svimmar typ. Men iaf ställde jag upp och fick ett till breve mitt ena hål. O det är väl då själva faan att jag ska bli vimmel kantig. Haha typiskt mig. Fick sitta lungt o stilla ett tag men det gick bra. På tisdag ska jag även ta min första spruta för Thailand. Då kan vi snacka om nån som kommer ligga rak lång på golvet.


Jag o Anna M. Btw hon klara gesällen oxå i helgen. GRATTIS! ///Katja

Kommentarer
Postat av: joulin

haha men eller huuuuurr! så jävla less jag vart! haha hurru, jag kan tänka mig hur du ser ut när du tar spruta för thailand. du som ville ha morsan med dig i fyran när vi skulle spruta oss! hahahha

2009-11-19 @ 20:19:40
URL: http://yojoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0