Hände det där?

Igår gjorde jag nåt jag aldrig skulle fått för mig att göra om jag inte menar allvar. Fast dte kändes väldigt skönt att få sagt det. Har ju gått o funderat länge på det nu, o sånt pallar inte jag. Lika bra fått det sagt och sen ligger det i andras händer. SKÖÖÖNT!

Jag menar hur övertydlig måste man vara egentligen för att berätta hur det ligger till? Ganska övertydlig. Nu kan jag inte vara mer tydlig iaf. Ja sen får vi väl se om det var bra eller dåligt att berätta. För mig kändes det väldigt bra även om det kanske skiter sig. Men whatever.

Katja mår bra idag. En bra känsla när hon promenerar på jobbet :) ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

han heter josh duhamel och är huvudpersonen i las vegas, typ :D jävulst het!

2009-11-03 @ 12:06:59
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0