Ångest laddat!



Varför är alltid måndagar en sån jobbig dag att kliva upp? Jo det är nog för att jag vet att jag jobbar 6dagar per vecka fram till jul. PUH, ja men jag tänker på semestern som väntar i 18 välbehövliga dagar! Fy faan vad skönt det ska bli. Sitter och lyssnar på lite julmusik nu för att komma i rätt stämning (Tänd ett ljus med Triad) min absolut favvo julllåt. Nu ska jag väl snart börja traska på jobbet. Hade kunnat sovit en halvtimme längre känner jag. Vart ju klar snabbt. Kan det bero på att jag skippade att göra lockar i skallen eller?

///Katja


Kommentarer
Postat av: Josie

Ja det beror på vilken tid du kommer? :) har ju skola och städning men allt går att anpassa, haha ;P Städningen måste jag ju göra men kanske kan göra bort den på morgonen isf :)

2009-11-30 @ 22:58:08
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0