Tjatig?



Är jag för tjatig när jag lägger upp bilder på denna underbara man hela tiden? Men vet ni vad?
Det skiter jag i haha..Im totally in love, jag ska ha han ;D läste nyss på den
sida att rob har skrivit på ett nytt kontrakt för en romantisk film med Rachel weiz och
hör och häpna...HUGH JACKMAN!! Min dröm går i uppfyllelse, det blir dubbel macka.
Det kan inte annat än bli en bra film! Kom ihåg att spana in Mtv movie awards 31 maj
tror jag det var. Har en känsla av att Twilight kommer att vinna många priser.

Över till morgondagen då, ska ha en himla massa gesäll imorn och ska rita färdigt alla
skisser:/ kommer nog stanna uppe ganska sent ikväll. Är ju inte trött alls. Ska nog
läsa lite new moon IGEN! Plus att jag tänkte kliva upp tidigt imorn så jag hinner fixa lite på
morgonen. Förhoppningsvis kommer jag upp till senast halv sju.

KOM IHÅG LISTA:
*Skisser
*Resväska
*Skriva upp en lista på allt som ska tas med i helgen
*Föra över pengar
godnatt på er allihopa///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0