Orkar jag nåt eller?

Nu är jag hemma efter en dag på jobbet. Har väl varit en bra dag idag, men tankarna cirkulerar runt gesällen hela tiden :S varför? Jag pallar inte, min mage framförallt orkar inte. Jag mår jätte dåligt på den fronten !! Plus att ritningarna kan dom ta och stoppa upp nånstans. Va faan ska man ha ritningar med för??? Så jävla onödigt..tycker jag iaf.

Ikväll skulle jag behöva göra lite saker men jag vet inte om jag pallar. Vi har en tidig morgon imorn. Ska vara på jobbet till åtta. Ska se till att tvätta håret idag så jag slipper kliva upp tidigt imorn och göra det. Orkar inte det.
Ja här är en lista på sådant som behövs göras här hemma:

*Städa
*Boka tvätt tid och tvätta kläder
*Handla mat hit hem
*Behövs det handlas nåt inför Sthml resan på söndag?
*Tvätta håret och göra en JÄTTE fuktgivande inpackning på mig själv

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag pallar inge mer. Vill att gesällen ska vara över, om jag inte klarar det komma jag gå o själv DÖÖÖ!!! ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Gör den inte? Men för mig ser den mongo ut! Åh blir galen :P Varför ska den se fuckad ut för mig då...! Haha. Men det är fler som skriver att den inte ser fuckad ut för dem, och det är ju bra :P

2009-05-05 @ 21:00:07
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0