Nytt!



Här har ni mina senaste inköp. Har köpt ett lipgloss med solskydds faktor från
Hawaiian Tropic. Den har smaken island berry. Mumma! Sena så den stora
flarran breve den är en brun utan sol som man kan vrida hur mkt
brun utan solkräm man vill ha. Så ju brunare man blir desto mer kan man brassa på.
Jättebra tycker jag, slipper man köpa flera olika:P Sedan köpte jag paketet till höger
på tax freen på båten. En mascara, kajal, smink borttagning och en anti puff
kräm. Allt från Clinique för 270 spänn. Jättebra pris och det var stora förpackningar av allt.
Eller iaf mascaran o kajalen. Dom två andra var i reseförpackning typ. Jättenöjd men
mina köp :D ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0