My favorite show

Sitter nu bänkad framför tv:n för en tv kväll :) så som det ska vara på en söndag! Idag är det final i americas best dance crew säsong 2. Har haft Fanny Pack som mina favoriter HELA tiden men dom åkte ut förra programet så dom blev trea :/ och nu är det två grupper som jag inte har varit särskilt förtjust i. So real crue och SuperCrew. Dom sist nämnda är breakare. Men jag har hela tiden sagt att det är det enda dom kan göra men jag tror jag ändrar mig. Nyss visade man på tv hur dom dansar fem olika slags danser i ett nummer. Fy faan vad bra det var! Rysningar över hela kroppen.
Tv kvällen fortsätter med Gossip Girl och xmen last stand sedan. Yeah låter som en perfekt kväll för mig///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0