Lite tröst!



Tänk om livet kunde vara lätt. Som den nedersta bilden. Det var bra dagar.
Låt mig få korka upp skumpa den 17 maj för att jag har klarat Gesällen.
Förresten har lite panik för jag behöver en modell till klassisk dam klippning
och volymföning i ett. Det vart ett avhopp in i det sista så jag behöver en nu!!
Inge mera magsår, har nog med det. Jävla diarre mage :@

Nu ska jag iaf så på tv. Det är bästa tv kvällen på söndagar om ni inte visste
det redan. One three hill, americas best dance crew och Gossip girl.
Plus går det en film på trean som faktiskt är jätte bra. Never been kissed:') en kärleksrulle.
Precis vad jag behöver idag :S///Katja

Kommentarer
Postat av: joulin

Katja din lilla gris! Hur är det har allt löst sig? CALL ME GIRLFRIEEEND!!



jag kan hjälpa dig att hitta modell! Ska kolla om jag känner nån som känner nån som känner nån som känne..............................

2009-05-03 @ 19:36:24
URL: http://yojoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0