Hot? Ehh not!

Mitt fina yttre var inte det allra bästa idag så därför bjuppar jag på en sådan här vacker bild hihi! Har kommit hem från jobbet för ett tag sedan, gick på stan en sväng först.
Hittade en otroligt fin sommarklänning som kommer att hamna i min shopping påse imorn. Kommer sitta fint på min kropp i Turkiet! Sen kanske det hamnar lite andra grejor i påsen oxå. Ska som sagt ta det VÄLDIGT lugnt med pengarna nu eftersom att allt måste gå till resan. Så jag komma i princip inte ha något att leva på denna månad. Kul va? Men jag hörde ryktas om att vi får tillbaka skatt vecka 24!? Kan det stämma? Jag tror nog det eftersom att förra året kom skatten tillbaka typ den 3-4 juni för jag hade fått det innan studenten. Håll tummarna för en repris i år.

Nä nu ska jag faktiskt bege mig till det gula M:et! Måste få lite snabb käk. Huvva! ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0