Hemöver

Idag far jag hem till spränkan en sväng vilket ska bli otroligt skönt. Imorgon ska jag träffa Tessan så ska vi kika in resor. Om du läser det här tessan så var det en på jobbet som sa att Marmaris är ett bra ställe att åka till. Då kan vi åka båt över till Rhodos över dagen oxå :D vilket vore jättekul!

Iaf så blir det väl mest bara att ta det lungt. Är ledig i helgen men då stannar jag här i Svall, kanske att syrran skulle komma hit oxå. Vilket vore väldigt trevligt. Nu ska jag försöka hinna diska litegrann :) det ser förjävligt ut här i läggan. Vi hörs senare ///Katja


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag var ju i Marmaris förra året med! Rekomenderas starkt! Barstreet! ;)

2009-05-20 @ 16:40:35
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0