Finally home

Ja nu är jag hemma igen. Jag har vare iväg på Sebastian showboat med några brudar från jobbet. Fyy faan vad kul vi har haft :) men den började inte så bra igår söndag. Var bakis som en gris eftersom jag festade dagen innan PLUS att jag har ångest för en grej :S huvva..sen så kan jag säga såhär jag kräktes typ hela dagen i sthml fram tills kryssningen började. Numera är jag medlem i delta klubben oxå..den blir man om man typ gör bort sig offentligt på fyllan eller nåt:P ajja ni får väl fråga..

Men en shot innan det var kryssning funkade fint sen var det bara att börja dricka igen..vi dansade tills fötterna var som kassler bokstavligt talat. Vi såg en massa underbara visningar med bla björn axen, wella, noir sthml m.m. Wellas utgång på den stora visningen var BÄST. Modellerna dansade fram och fyy faaaaan vilken SNYGG modell killle dom hade med. Oh my good! Bra var det iaf.

Vi har även sett massa kända ansikten: Koivasto, frisör bobby, hasse aro, johan o peter från björn axen. Ja som sagt en hel del kända ansikten..kul hade vi iaf :) imorn blir det gesäll träning hela dagen. Ska färga in vissa modeller och träna. Det är nu det gäller. Är nervös :S////Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0