Bara för att den är så jävla fuuuul!

Jag var tvungen att lägga upp denna :P Fick mig en funderare såhär på kvälls kvisten. Hade en kund idag på jobbet som frågade om jag lyssnar på musik och vad för slags musik. Jag svarade: Lite allt möjligt (för det gör jag verkligen). Han frågade om det var nåt band jag skulle se i sommar. Vilket jag inte ska...men då började jag fundera på, Har jag egentligen något band från utlandet som jag verkligen känner att jag skulle kunna döda för att se? Jag kan faktiskt inte komma på nån :S oroväckande...finns ju många band som inte skulle vara helt fel att se men inget som jag riktigt känner: WOW FÅR FAAN INTE MISSA DOM.

Jag får väl nöja mig med att vara allätare helt enkelt. Så småningom poppar det nog upp nåt band to die for. Har ni ni nåt band ni verkligen skulle kunna döda för att se?? ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Haha älskar den där bilden! Den är BÄST!



Jag hade jävligt gärna velat se Britney i sommar. Och The Kooks, dom är några favoriter. Och Jason Mraz, men han har jag ju redan sett :D



Dö för, I don't know.. jag är nog inte sådär besatt av något band som en del är. Vet inte om det är bra eller dåligt !

2009-05-21 @ 09:36:08
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Jonna

mötley crue på peace&love! så deppig att jag missar dom :(

2009-05-21 @ 22:16:18
URL: http://chiqa.se
Postat av: Carina

MICHAEL JACKSON FFS!!!!! Fast han ska jag ju se ;)

2009-05-22 @ 10:36:14
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0