Back to reality

Idag var det en vanlig dag på jobbet. Var lite lugnare dock men ändå mjuk start på veckan sådär. Har väl känt mig ganska slut idag kan jag lova. I natt sov jag som en stock dessutom. Vaknade inte en enda gång :) som jag har gjort dom senaste veckorna. Hör o häpna, jag kunde till och med käka frulle i morse!! Yihoo.

Är en dålig på att bearbeta IG i betygen som jag fick i helgen. Men vaa faan inte för att skryta MEN jag har ALDRIG fått IG på ett enda prov i heeeeeeeeeela mitt liv. Klart det ska komma nu då!! :@:@:@

Nu ska jag käka en parmaskinka macka på surdegsbröd. Tur att man har Barista som grannar i Gallerian. Vi får ofta överblivna mackor, kakor m.m. Dom vill inte slänga.. vi tackar då inte nej till detta ;D ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0