Alltsåååååå åhhhhh!

Dagen var så bra idag, men nu är den inte lika rolig längre. Jag vill ha SEX!!! Men finns det nå vettiga karlar där ute? NEJ!! Alla är av samma skrot och korn....faan. Men ni där ute kanske har nå tips på vart jag ska träffa någon het potatis? Ge mig era bästa tips!!!

Iaf så har jag beställt Twilight filmen idag från Cdon och även Absolute dance summer 2009 :D värsta party skivan. Alla sommarens bra låtar. HOPPAS grejorna kommer innan fredag så jag får dom innan helgen...Tror ni att dom hinner komma? Tacka vette Edward. Där har vi en vettig karl. Ge mig honom så är jag nöjd.

 Ja det är såhär det skulle sett ut ///Katja


Kommentarer
Postat av: Carina

Men oj.. A little bit desperat kanske katja? ;P

2009-05-06 @ 20:48:50
URL: http://gilde.devote.se
Postat av: Linnéa

haha snyggt katja! :D

2009-05-12 @ 11:01:17
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0