12 timmars typ

Då är jag hemma igen efter en lång dag på jobbet. Har fått mkt gjort idag. Speciellt med gesällen. Har ritat struktur ritningar så det står härliga till. Jag är helt slut i huvudet, det är såhär det känns att gå i skolan haha;D

Ialla fall så gick uppsättningen jättebra idag. Testade tom att ha riktiga blommor i håret idaf eftersom det är det jag kommer att ha på gesällen. Kändes skitbra, vart så nöjd. Faan att jag inte kan installera mobil programmet på denna dator. Då hade ni fått se bild på det.
 Sen så skulle vi ju ha kurs idag med ett nytt smink märke vi ska ta in. Nvey eco heter det. Alltså skojja ni med mig, hur bra produkter som helst! Deras concealer slår MUS tre palett LÄTT. Täcker allt oavsett om du är blå, rosa eller gul i ansiktet. Du behöver inte blanda tre stycken. Det gillar jag. Hatar när man ska blanda ihop för att få rätt färg.

Den åkte iaf ner i shopping påsen. Köpte även med mig ett nytt bronzing puder, en palett med 5 ögonskuggor och ett läppglans. Ska eventuellt skippa glanset. Vart liet osäker på den. Men dom tre andra åker ner i påsen imorn:) som tjej tycker man att smink är typ det roligaste som finns. Ja fy faan kom ihåg detta märke, ni som vill testa fråga mig så får ni prova. Deras foundation kunde man i princip använda som hudkräm och täckande i en o samma. Den ger så bra med fukt men låter ändå huden att andas. SKIT BRA! Skippa alla mineral puder och dylikt. Det är skräp, här har ni äkta mineraler.

Ska nog slänga min foundation i sop korgen på en gång. A men nu är jag så himla trött och hade väl även tänkt att hinna duscha o "tona" håret imorn så då måste jag börja ta mig till sängen. Vi hörs imorn///Katja

Ps: Åker hem i helgen men jag tar med mig datorn:)


Kommentarer
Postat av: Josie

åh jag vill testa, jag som älskar ekologiskt skulle nog älska de där ;D skicka gärna upp lite prover till mig, hihi

2009-05-07 @ 22:21:08
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0