Onsdag= Katja på mkt bättre humör

Ja igår var jag som sagt väldigt trött och orkade inte skriva ett skit men idag är en mycket bättre dag för mig :D löning och allt bara flyter liksom! Hell yeah! Två dagar kvar till helg dessutom oxå wihoo..och det blir två dagars oavsett vad.

Vad kan jag säga om dagen då? JOOOO jag har köpt två ap snygga klänningar. Båda randiga, ena svarta ränder med en fet rosett på sidan och så att den är tajtare i midjan(jätte fin), och den andra oxå randig fast röd med ett rep liknande band i midjan. SKIT FIN..den är liiite over size sådär. Så nöjd, båda från Gina dessutom. Ska försöka kanske få in nå bild ? hehe
ajja återkommer lite senare iaf ///katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0