mens monster

okej det var väl kanske att ta i men jag är på lite tjurigt humör. Då kan jag säga att innan jag käkade p-piller var det mkt värre. Faen vad jag kunde vara sur och vresig. Plus att jag hade så ont i magen och ryggen var väl värst. Nu har allt det minskat pga av pillren men det känns fortfarande. Så en gång i månaden (iaf för de flesta) så blir vi ett monster så omgivningen: det är bara att vara förberedd. Ingen kommer undan det! Och ett tips till alla karlar. Skäm bort era flickvänner, frugor, sambos m.m under lingon veckan. MEN om ni ser att er respektive fäller en tår så bli inte rädd och spring därifrån. Man blir faktiskt extra känslig. SÅ DET SÅ! jag brukar låta alla mina känslor flöda under mensen och sedan är det bra. Ni ska bara veta hur jag är när jag tittar på greys då. Hahaha


//Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0