En shopaholics bekännelser

Jag hade hört så mkt dynga om denna film innan jag gick och såg den MEN jag tänkte näää jag ka se den iaf. Har ju trots allt läst böckerna och jag tycker dom är helt okej!! O dessutom är Hugh Dacy (tror det var så han hette i efternamn) så jäkla cute. Gillar trots allt filmer med snygga huvudrolls innehavare ;) yeah! Jag tyckte i vilket fall som helst att filmen var bra och jag skrattade ett antal ggr, mest för att jag kände själv hur pinsam vissa saker skulle varit även för mig haha :P

Jamen nu dessutom när jag var på bion så spanade jag i bio tidningen som alltid finns där, man kan se när filmer ska ha premiär och vilka osv...såg absolut två filmer som ska spanas in i vår. För det första X-men/Wolverine hade premiär 1 maj tror jag, med allas vår favvo man Hugh Jackman(grrr så ska en riktig man vara) och sedan väldigt överraskande Terminator/The beginning eller nåt sånt och tro det eller ej MEN Christian Bale har huvudrollen som John Connor:D:D. Mums mums mums...alltså det vankas hunkvarning till våren på våra biografer. Passa dig Edward, nu är du officiellt utmanad!!!!////Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag följer med på båda! Jag ser fram emot dom, men mannen är inte det minsta intresserad av Wolverine, men jag vill! Mmmm...Hugh Jackman och Christian Bale... Vänta! Rullar upp tungan från golvet

Ses imorgon!

2009-03-23 @ 23:16:37
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0