ahhhhh...

Jamen nu serrni har Katja vare o träna, jag sprang på löpbandet hela 30 minuter. Väldigt intensivt, jag gillar korta pass men väldigt ordentliga. Hatar dom man drar ut på så jävla länge. Då hinner jag bli less BLÄÄÄ! så nu sitter jag med mina träningskläder på och mina sockar luktar fet mkt svett. Fyyy faen alltså. Huvva! Ni vet som man luktar när man har spelat fotboll en hel match. Då luktar fossingarna härligt va? haha NOT! Så ska väl slänga mig in i duschen strax. Peela ansiktet lät väl inte som en dum ide heller va? Jag har ju nämligen börjat använda vanlig foundation eftersom jag inte orkat köpt mineral. Då hade jag detta i skåpet så jag tänkte: JAG KÖR!! Men vad får lilla jag då istället? Jo finnar i hela fejjan. Nä inte värt det. Måste springa och ta ut pengar imorn på banken. Orkade inte göra det idag, gick o drack kaffe på jobbet istället :)

Nä nu ska jag svalka mig med eucablast bodywashen och Make up store peeling i hela fejjan ;D ciao bellas////Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0