Yeah!

Nämen fanken, nu jävlar ni har jag varit på en bra film. Terminator salvation och fyy faan vaf bra den va. Har ju inte sett en enda av dom tidigare. Men jag mena om jag tyckte denna var bra då borde nog dom äldre oxå vara det. Så jag ska väl kanske ta och låna filmerna och spana in dom tihi :) ger filmen högsta betyg iaf. Imorn beger jag mig hemåt en sväng skulle jag tro. Men nu kom jag på att det kanske inte åker tillräckligt med bussar från spränkan till övik på lördag. Så undra om man hinner gå på stan? :S hmmm måste iaf ta mig en sväng på söndagen isf. Det var så länge sen..ajja nu ska jag snart sova, vi hörs imorn///Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Ska drömma gott i natt! Mmmm....

Ses imorgon!

2009-06-05 @ 00:37:11
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0