Snart så!


Nu är jag då hemma efter en TOLV OCH EN HALV TIMMES arbetsdag med 10 minuters lunch!
Tycker jag har varit rätt duktig. Eller vad tycker ni? Först hade vi morgonmöte halv nio..sedan
jobba på och sen färgkurs från 17-21.30. O jävlar nu vill jag bara ligga i sängen men jag har så mkt
att göra...allt ska bli färdigt tills imorn.. va faaaaaaaaan jag kommer glömma hälften här. Måste skriva
upp en lista så jag inte glömmer hälften här. Då blir det inte roligt. Fuck!

Mina naglar ser förjävliga ut och jag luktar brun utan sol. TREVLANS..ajja ska jag fortsätta sitta vid datorn
eller ska jag dra mig upp och göra nåt av allt jag måste?

Ah just syrran tar studenten på fredag och dom har lovat skit väder. Tycker synd om alla som ska ta studenten. Huvva. Would'nt wanna be ya! ///Katja

Kommentarer
Postat av: Therese

Duktig du, som står i och har dig. Okej, var det ospec. ? jo, jag tänkte precis på det med. Men vi kanske till och med kan kolla närmare imorgon, vi kan ju ta det över telefon. börjar som sagt bli nervös över det här med att priserna stiger och att alla bra resor kanske tar slut :/

2009-06-11 @ 01:03:35
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0