Så mkt att göra!


Jamen herregud alltså vad grejor jag har att göra nu. Jag skulle absolut behövt en till dag ledig.
Det är grejor som behövs köpas hit och dit blommor, nallar, presenter, fransar, kläder....
ja listan kan faan bli lång. Testade nyss den orange klänningen
som jag ska ha på syrrans student. Nu tycker jag inte den satt lika snyggt
men vaaa faan jag ska ha den iaf. Får väl se ut som att jag flyger då. WHATEVER LIKSOM. Sy den får
jag göra efteråt. Palla göra det nu, och den funkade faktiskt utan tutt tejp eller nipple covers.
Vingarna var i vägen så dom gör ju någon nytta iaf. Ajja nog om mina problem. Ska krypa ner i
sängen och mysa. Äta lite FÄTT om jag får säga det själv. Hörs senare//Katja

Kommentarer
Postat av: Therese

hahah, tutt tejp!! :D du är för härlig du, och den där bilden :) förresten ska du något på stadsfesten? och du, var det på ving du hade sett resan eller?

2009-06-10 @ 14:17:07
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0