Nätshoppat!

Faan jag har fått såna cravings att handla mkt skivor och så på nätet så det har jag precis gjort. Lär ju inte få den förrän till veckan men iaf :) så dessa skivor har jag köpt!

* Absolute summer hits 2009 (2 cd)
*The Sounds- Crossing the rubicon
*The Sounds- Dying to say this for you
*Black eyed peas- The E.N.D

ÅHHHH jag vill ha alla skivor nu :) ska bli kul att lyssan in dom. Jag tror inte jag lär bli besviken på någon. Dying to say this to you skivan har jag ju hört hur mkt som helst men bara bränd. Så därför valde jag nu att köpa riktiga skivan. Men dom andra kommer jag garanterat gilla. Jag köper bara bra skivor från bra artister ;) ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0