Man mår som man förtjänar!

Gårdagen igår var jätterolig:) det blev inge olles iaf, jag började ifrågasätta vakten där. Men han var sur som faan.
Så det blev Framnäs baren iaf. Satt mest o snacka och drack. Träffade även gamla klass kompisen andrea. Det var jättekul. Länge sedan man såg henne. Sen någon gång där på kvällen så han jag kanske få i mig nån drink för mkt eftersom jag har varit såå jävla bakis. När börja jag bli bakis egentligen??? Jag börjar nog bli gammal...

Om jag var såhär på förfesten så kan ni tänka er hur jag har mått idag haha!


Tror inte jag är så förtjust i vin längre :s huvva///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Bakis = ovärt !

Är inte heller så förtjust i vin längre, haha. Vad fan ska man dricka egentligen??

2009-06-07 @ 20:22:37
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Therese

hahah, men dricker man vin sådär så är det ju inte konstigt att man blir typ äcklad av det :P fy faaan för att halsa vin!! Men bra jobbat :P

2009-06-10 @ 14:12:23
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0