Lyckat!

Ja för faan jag missade showen inatt pga inte svenska mtv visar den live så skit på er. MEN jag läser många bloggar så det första jag gjorde i morse var att spana in dom. Twilight tog storslam inatt. Den vann för bästa film.
Robert och Cam vann gör bästa fight scen, Kristen och Robert för bästa kyss, Robert för bästa male breaktout preformance, Kristen för bästa female preformance. Shieeeet så jävla kung! Längtar redan tills torsdag då jag ska kika in det på tv:n. Hoppas dom inte klipper en massa. Då blir jag LESS.

AAAA just dom visade ju även första trailern för New Moon och den var sååå bra, vill bara se den nu. HÄR hittar ni den.
Säg mig vad tycker ni om klippet? :)

Nu ska jag strax sticka iväg på jobbet, just nu är jag inte så laddad men det blir jag nog snart. Ikväll blir det att städa järnet! ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0