Längtar!



Åhh kan det inte bli såhär fint väder typ NU? Eller iaf till midsommar vore perfekt. Men det ser dock inte lockande ut faktiskt. Igår kväll gick jag och la mig rätt tidigt faktiskt. Tror jag somna innan elva och det har då inte hänt mig på ett bra tag. Brukar lägga mig runt tolv-ett tiden. Men vad händer cnär jag vaknar i morse då? Jo jag vaknar upp med en hals full av rakblad. Ont har jag som faan och hela kroppen. Inte konstigt att jag var helt slö igår då. Det är väl dessutom typiskt att jag ska bli sjuk lagom till semestern!!!!!!JAG BLIR FÖR FAAN ALDRIG SJUK!!! Fitt fat handgranat..

 Hur ska jag kurera mig som? Så jag blir frisk som satan...///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0