Jag antar den

Satt och kikade runt på lite bloggar och så hittade jag denna på Stina-Lees blogg så jag tog mig an utmaningen ;) som en sann frisör så tycker man såna frågor med hår och smink produkter är väldigt rolig. Eller egentligen det tycker väl alla tjejor?

Duschcreme: Eucablast från Rostedt
Shampo: Kerastase för färgat eller Sebumatic från Rostedt
Balsam-använder bara inpackning
Inpackning:Creator från Rostedt eller Chroma Riche från Kerastase
Torrshampoo:Label. M
Hårprodukt:Öhhh typ allt!?
Hårspray:Label. M
Lock/plattång: Gama till både lockar o plattat
Bodypeeling: Peeling från Dollars ;) eller från Don't eat it från Rosdedt
Bodylotion: Hmm Victorias Secret som luktar mumma!




Kroppsprodukt: Hawaiian Tropic med anpassad B.U.S
Solskydd: Hawaiian Tropic spf 15 olja!
Parfym:Euphoria från Calvin Klien eller Glow Miami från J.Lo
Deodorant:Ldb
Ansiktsrengöring:Nån från apoteket
Ansiktsvatten:Nivea
Ansiktscreme:??? Anänder typ aldrig


Nattcreme.-
Ögoncreme:Clinique
Ansiktspeeling:En från Make up store med väldigt små korn. (Super)
Ansiktsmask:-
Primer:Från make up store
Concealer:Nvey eco
Foundation:Liquid minerals foundation från maybelline
Rouge:Lush från Make up store
Bronzingpowder


Mascara: Loreal och Clinique
Ögonskugga:Allt från Make up store
Ögonbrynspenna:inge penna bara Tri brow shadow
Ögondroppar:-
Läpprodukt:Rostedt healer
Läppstift:Viva la diva nr 53 eller M.U.S Delight
Läppglans:Victoria secrets med mint smak
Nagellack:Depend eller mavala


Hihi visst var den rolig ;) känn er utmanad läsare !!! ///Katja


Kommentarer
Postat av: Julia

Precis :) men i mitt huvud så ska det bli sol, haha, annars är det bara att dricka mer så man fryser mindre, ha en trevlig midsommar:)

2009-06-18 @ 20:04:00
URL: http://withjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0