Helgen!

Fredag: Midsommar afton var det ja, drog till Övik med syrran i sällskap. Vi blev hämtade av angelica och jossan så vi drog direkt och handla käk. Sedan raka vägen till Jossan och vi börja fixa med mat och allt som hör till. Åt och drack sedan vidare till Angelica inne i stan. Efter det Kroksta där det sög pung och sedan in till stan där Anton bor. Var luite bättre men jag var på lite halv taskigt humör eftersom jag inte blev full av all sprit jag hade så jag o syrran stack hem vid elva ;)

 Lördag:
Vakna med en röst som heter HES med stora jävla bokstäver. Halsen kändes som sandpapper och jag mådde bajs i hals och i huvvet. Men inte pga sprit utan för att jag är sjuk. Ja så det blev till att ligga helt död i syrrans lägenhet varefter jag åkte hem på kvällen till mor och far. Somna rätt tidigt!

 Söndag: Halsen var lika skrovlig som dagen innan men det var fin väder ute så jag satte mig ute såklart och börja läsa om sista Harry Potter boken igen. Var ju trots allt ett tag sedan. Brände mig så jag är som en gris, sedan höll jag mig inne några timmar innan vi gick på lång promme med mor och gris ville. Vi promenera till Grundsta. Somna rätt sent efter vi hade spanat in filmen Tolken.

Det var min helg det...;) ///Katja


Kommentarer
Postat av: Josie

Haha, gris Ville :P Han är för go´!

2009-06-22 @ 22:05:54
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0