Fredagen!

Ja gårdagen var väldigt trevlig, drack lite skumpa dagen till ära och även lite drinkar. Skippar vinet hädanefter hehe, efter mina små vinfyllor! Går inte. Iaf så blev det olles och där var det knökat med folk som överallt i fredags. Student plus massa annat folk! Kul var det iaf. Vart lagom full vilket var perfekt eftersom jag klev upp lite tidigt idasg och gjorde stan först och sedan baluppsättning på syrran. Vart jättefint! Ska försöka lägga in nån bild lite senare.


Ikväll hade jag tänkt gå på stadsfesten men först och främst blev det lite sent och så var det någon som gjorde att jag inte blev lika sugen längre :'(..Ja mer än så säger jag inte...Men stadsfesten lever kvar. Kommer fler tillfällen för fan.

////Katja


Kommentarer
Postat av: tjejen på bilden

eller fan. jag trodde det var jag. vi ser lika dan ut ju. iaf på näsan // joulin

2009-06-15 @ 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0