Katja goes...

Övik ikväll. Eftersom alla övderger mig när jag är här så överger jag er när ni är här ;D ha! Jag vet att ni kommer gråta floder för att party pinglan inte rör sig ute i Svall ute liv. Men idag får alla uppe i Övik chansen att se mig skaka mina lurviga på Harrys. Det låter som en kung kväll det. Hoppas jag får hör lite Pitbull. Annars blir jag suuuur :@

Ahh just det är Jossan hoe jag hänger med ikväll !




Haha jag tänkte jag måste lägga in nå fula bilder på oss för att ni inte ska dregla ner hela tangent borden där hemma! ///Katja

ps: Ska jag ta med mig datorn eller inte? Det är ju min bäbis...den får nog bli hemma :'(


Kommentarer
Postat av: Josie

blir fett med fest ;) plus att vi är snyggast i sverige !

2009-07-25 @ 10:40:25
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: carolin

lite sen ute kanske men snygg du va i rött hår! :)

2009-07-25 @ 16:49:21
URL: http://www.metrobloggen.se/aupairiusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0