Ja då var det måndag igen!

Faaan tiden flyger förbi nu. Idag är det jobb för fulla muggar. Har fullt hela dagen så det borde gå undan. Håll tummarna för det ;) Har lite saker jag måste ordna med idag. Hämta ut mina skor, köpa lite nytt smink, underkläder, vax plus att jag måste städa allt här hemma och börja packa i princip allt färdigt.

Jga hade även tänkt att hinna träna och sola idag! Tror ni jag hinner allt detta idag? En timmes lunch rast och jag slutar sju..NÄÄÄ det tror inte jag. Men vi får väl se.

Iaf nu ska jag bara äta lite frulle och packa ner lite saker. Förresten här är mitt hår som jag färga igår. Tyckte inte det blev så knalligt som jag tänkt. Vad tycker ni?

Jag är väl kräsen helt enkelt. Btw jag brände mig igår när jag var o sola. Numera är mitt ass gris rosa och mina bröst har en svag rosa nyans. Så det blir att sola med bikini idag eller när jag nu ska sola ;D ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0